Σε περίπτωση επιστροφής, τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο πώλησης και η επιστροφή τους θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που παρελήφθησαν (ΕΛΤΑ courier ή μεταφορική εταιρεία).
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, κ.λ.π.).
Προϊόντα που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί δεν επιδέχονται αλλαγή ή επιστροφή σε καμία περίπτωση.
Μόνο σε περίπτωση σφάλματος ή αστοχίας υλικού του προϊόντος θα εξεταστεί η περίπτωση αλλαγής, εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα από τον κατασκευαστή.
Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή ελάττωμα του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία και εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Σε αυτήν την περίπτωση έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας
Για την επιστροφή των προϊόντων σας επικοινωνήσετε μέσω email στο ntosasgroup@gmail.com ή τηλεφωνήστε στο 2410 670677.